Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt, deze was nog niet voorbij gekomen.
Hoe wil jij je bovenarm nog verder langs je lichaam houden?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je met je arm naar de bal gaat is het weer iets anders.
Nee, kunnen ze niet maken tegenover de supportersquote:Op zondag 23 februari 2014 21:41 schreef PIETR het volgende:
Maar iets zegt me dat Feyenoord akkoord gaat met de schikking om zo een wit voetje te halen ofzo. Zal toch zeker niet?
Welke supportersschare buiten Feyenoord zou hem bij zo'n actie verdedigen?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, kunnen ze niet maken tegenover de supporters
Niet relevant, Feyenoord heeft alleen maar te maken met de eigen supportersquote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke supportersschare buiten Feyenoord zou hem bij zo'n actie verdedigen?
Maakt niet uit, voor mij is het seizoen na vandaag toch al naar de klote.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:52 schreef Drxx het volgende:
Lekker slim ookWordt nog lastig voor Feyenoord, na de schorsing die hij gaat krijgen.
Waarom dat dan? Feyenoord kan toch nog prima derde worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Maakt niet uit, voor mij is het seizoen na vandaag toch al naar de klote.
Of de andere ploegen zijn iets beter dan vorig jaar. Dat klopt ergens wel natuurlijk, het ligt allemaal veel dichter bij elkaar dit seizoen. Het is veel meer zo dat iedereen kan van iedereen winnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben na 25 wedstrijden al bijna evenveel verliespunten als het hele vorige seizoen. Je kan dus wel zeggen dat deze vrijwel ongewijzigde spelersgroep hard gefaald heeft dit seizoen.
Met een paar zware uitwedstrijden nog voor de boeg denk ik dat je al blij mag zijn met een 4e plek. Die kneuzen van PSV lopen ook al in onze nek te hijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef PIETR het volgende:
Ajax is kampioen. Wij moeten ons richten op de tweede plaats, dat is nog heel goed mogelijk.
Ik vind dat we vooral nog falen in slim zijn. Zo'n laatste corner hoef je niet eens weg te geven als je normaal communiceert met je keeper. Als je hem dan toch tegen krijgt moet je goed georganiseerd staan, hoe kan de man op de 16 nu helemaal vrij staan?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben na 25 wedstrijden al bijna evenveel verliespunten als het hele vorige seizoen. Je kan dus wel zeggen dat deze vrijwel ongewijzigde spelersgroep hard gefaald heeft dit seizoen.
Mwah, wij hebben teveel punten verloren in de wedstrijden waar we grotendeels de bovenliggende partij zijn. Zo ook vandaag.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of de andere ploegen zijn iets beter dan vorig jaar. Dat klopt ergens wel natuurlijk, het ligt allemaal veel dichter bij elkaar dit seizoen. Het is veel meer zo dat iedereen kan van iedereen winnen.
Dat is toch wel HET patroon van dit seizoen.. hoe vaak hebben wij niet 2x gescoord, waarna de tegenstander weer terugkwam in de wedstrijd? De enige keer dat we er 3 hebben gemaakt was tegen NEC.. en zelfs die wonnen we niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind dat we vooral nog falen in slim zijn. Zo'n laatste corner hoef je niet eens weg te geven als je normaal communiceert met je keeper. Als je hem dan toch tegen krijgt moet je goed georganiseerd staan, hoe kan de man op de 16 nu helemaal vrij staan?
Het zijn toch iedere keer de details die het verschil maken. Daarnaast blijf het opvallend hoe zwak wij lijken te presenteren in de laaste 15-20 minuten van de wedstrijd.
Heb me afgevraagd waar het aan ligt..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
We zijn in evenveel wedstrijden als Ajax op voorsprong gekomen. Meeste van heel de Eredivisie. En toch 10 punten minder.
Gebrek aan kwaliteit?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb me afgevraagd waar het aan ligt..
1) Gebrek aan conditie?
2) Gebrek aan mentale weerbaarheid?
3) Gebrek aan voetballend vermogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |